Barna i "trønderhuset" trenger dere!

En pepperkakemodell av "trønderhuset" i barnebyen vår i Angola er på plass på skranken til fylkeskontoret.

Årets julelotteri - trekning

Hele 33 loddbøker ble sendt ut til fagforeningene og alle loddene ble solgt. Inntekten fra loddsalget går til sykehuset vårt i St. Petersburg. Tusen takk for alle bidrag.

Gullunger og rakkerunger på Ørlandet

Det var en vellykket barnehagekonferanse på Ørlandet. 36 engasjerte medlemmer fikk en lærerik samling, under temaet "Gullunger og rakkerunger" og yrkesetikk i barnehagen.

KURS I ARBEIDERBEVGELSENS HISTORIE OG IDEOLOGI - AVLYST

Kurset i arbeiderbevegelsens historie og ideologi blir desverre avlyst, på grunn av liten påmelding.

Samhandlingskonferanse hovedtillitsvalgte og hovedverneombud

17.-18. novmeber samlet hovedverneombud og hovedtillitsvalgte i bedrifter og kommuner i Sør-Trøndelag seg til en samhandlingskonferanse.

FAGFORBUNDET SØR-TRØNDELAG PÅ FACEBOOK

Fagforbundet Sør-Trøndelag er nå også på Facebook.

Barnebyen åpnet!

Fagforbundets barneby i Angola er nå offisielt åpnet. Les Trøndelags representant Tarjei Leistad sine inntrykk fra åpningen og ikke minst møte med familien i "trøndelagshuset".

God stemning på representantskap

Ca 90 representanter fra fagforeningene og seksjonene samlet seg på Røros for å avholde representantskapsmøte i fylkeskretsen. Temaene strakte seg fra internasjonalt arbeid til fagligpolitisk arbeid. Fylkesordfører Tore O. Sandvik og stortingsrepresentant Snorre Valen gjestet representantskapsmøtets andre dag.

Tillitsvalgte som støtte for medlemmer i vanskelige livsprosesser

Arrangeres i Trondheim 2. og 3. desember 2010. Sted/Tid: Quality Hotel Augustin med start kl. 1030 første dag. Påmeldingsfrist 15. november.

Synlig - nær og stolt Trondheim 11.september !

Lørdag 11. september kl. 10.00 - 14.00 arrangerer fagforeningene i Trondheimsområdet åpen dag på Torget!