FAGFORBUNDET SØR-TRØNDELAG PÅ FACEBOOK

Fagforbundet Sør-Trøndelag er nå også på Facebook.

Barnebyen åpnet!

Fagforbundets barneby i Angola er nå offisielt åpnet. Les Trøndelags representant Tarjei Leistad sine inntrykk fra åpningen og ikke minst møte med familien i "trøndelagshuset".

God stemning på representantskap

Ca 90 representanter fra fagforeningene og seksjonene samlet seg på Røros for å avholde representantskapsmøte i fylkeskretsen. Temaene strakte seg fra internasjonalt arbeid til fagligpolitisk arbeid. Fylkesordfører Tore O. Sandvik og stortingsrepresentant Snorre Valen gjestet representantskapsmøtets andre dag.

Tillitsvalgte som støtte for medlemmer i vanskelige livsprosesser

Arrangeres i Trondheim 2. og 3. desember 2010. Sted/Tid: Quality Hotel Augustin med start kl. 1030 første dag. Påmeldingsfrist 15. november.

Synlig - nær og stolt Trondheim 11.september !

Lørdag 11. september kl. 10.00 - 14.00 arrangerer fagforeningene i Trondheimsområdet åpen dag på Torget!

LO-favørprosjektet innkaller til informasjonsmøter

LO-favørprosjektet, som er ett samarbeid mellom Fagforbundet, LOfavør og SpareBank 1, innkaller til medlemsmøter.

Sjåfører raser mot tvungen tomkjøring

Team Trafikk skal parkere 80 av 200 busser en mil fra sentrum i Trondheim. – Dette gir store miljøkostnader, sier John-Peder Denstad i Fagforbundet Buss- og sporveisbetjeningens forening til Adresseavisen.

Aktivitetskalender

Vi har fått en ny aktivitetskalender!

Fylkets aktivitetsplan 2010

Fagforbundet Sør-Trøndelag arrangerer flere aktiviteter i løpet av året. Det er viktig at fagforeningene også har oversikt over fylkets aktiviteter slik at fagforeningene kan ta hensyn til disse aktivitetene i egen planlegging. Derfor vil vi forsøke å gi ut en aktivitetsplan over all faglig, politisk og opplæringsaktiviteter i fylket.

Årets julelotteri

Under styremøtet 14. dember ble det foretatt trekning i årets lotteri. Inntektene går i sin helhet til sykehuset vårt i St. Petersburg. Se vedlegget.